2009-11-16

Evil Anna

Trodde mitt taskiga humör gått över... Men det hade det inte. Var på sånt grönjävla dåligt humör idag på jobbet. Fick anstränga mig det mesta jag bara kunde för att kunna vara trevlig mot folk (men jag försökte undvika folk så gott det gick för allas skull) Högg mig i vänster pekfinger med skruvmejseln tre gånger... Och nu ikväll skar jag mig på en kniv. Dock ett annat finger.

Uuuuhh, hoppas verkligen inte att detta kommer tillbaka i morgon också. Känner inte igen mig själv.

Bäddade rent i sängen i helgen och nu ikväll fick jag några bruna små fotspår där... Själv är jag oskyldig, då finns bara en misstänkt kvar:) Men så fort hon tittar på mig med sina söta små ögon så smälter jag ju. Har googlat lite över vad katter bör undvika att äta med tanke på att Lea är en mycket matglad liten kisse. Fast det kan man inte tro när man ser henne. Ikväll fick hon korv, och det gillar hon jättemycket! För nån vecka sen åt hon både vita bönor och kokta makaroner. Ska undvika lök, mejeriprodukter och choklad så gott det går.

Nä, nu ska jag sticka lite mer på mitt "hemliga projekt" ;) Och när jag i morgon vaknar så är jag sprudlande glad och trevlig!

Inga kommentarer: