2009-10-01

Vill tillbaka!!

Fy tusan vad kallt det är om mornarna nu. Eller hela dagarna för den delen. Jag längtar tillbaka till detta:
Jag har nu lagt upp en del av mina bilder på facebook och jag är ganska säker på att alla ni som läser min blogg kan se dom där:)

En liten undran: Amanda och jag diskuterade lite idag om drömmar och hon hade nån teori om att man drömmer extra mycket tok när det är fullmåne. Är den nån av er som kan hålla med om det?? Jag har dom senaste nätterna drömt helt galet mycket knasigt. Om mig själv och om andra. Jag känner mig alldeles rörig i huvudet när jag vaknar om mornarna. Inatt var det bland annat att jag skulle på dejt med en SÖT kille men jag missade tiden (MEGAÅNGEST) och sen gömde jag även en tjej hemma hos mig som var misshandlad av sin kille... Varifrån får man det ifrån liksom?? Inget av det är ju ens lite i närheten av mitt verkliga liv.
Och det var typ dom normalaste drömmarna jag haft den senaste veckan:)

Inga kommentarer: