2009-10-23

Fredag, återigen!

Fredagsmyyyys! Man är ju som tröttast på fredagkvällarna så det blir liksom inte många knop gjorda. Jordgubbste, popcorn och idol är det som gäller för mig. HOPPAS att Rabih ryker ikväll. DET LÅTER ILLA!!!

Igår tog jag ut två komptimmar från jobbet och gick på massage. Två timmar cirkulations- och nervbanemassage! Ljuvligt och ont på samma gång. Vet ju att jag har ett problemområde kring min högra skuldra. S*tan så spänd jag var där. Måste vara min arbetsställning vid slipmaskinen som är boven till det kanske?? Idag är jag alldeles öm i skinnet och det är nog inte helt "upplöst" där men jag har bokat ytterligare en tid i december.

Efter massagen gick jag tillbaka till jobbet för att hämta A-M, sen for vi upp mot sporthallen för att kolla på våran bästa Amanda när hennes Alfta vann mot Hällbo! (det är handboll jag snackar om) Riktigt länge sen jag var och kollade på handboll och det kändes knepigt att heja på nåt annat lag än Arbrå.
Borde försöka lägga mig i hyfsad tid ikväll, ska ju upp rätt tidigt i morgon för att fara upp mot Sundsvall och IKEA!!! Tar mamma med mig från Arbrå och hämtar upp Kia i Ljusdal. Blir nog en utomordentligt trevlig dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Attans att ni inte tog IKEA i Gävle då hade vi kunnat luncha ihop ju =) Ska till Valbo på dator jakt i morgon =)
Hälsa mamsen!
Kram!