2009-09-06

Min älskade söndag!

Min dag började inte alltför bra, hade ont i nacken och grym huvudvärk. Så min frukost blev två Exedrin nedsköljda med vatten. Sen for jag hem till den här lilla killen som ville både gosa och brottas.

Pappa och jag for ut i skogen. Han gick åt ett håll för att plocka lingon och jag åt ett annat för att plocka kantareller. Hittade väl inte så många som jag önskat kanske, men några blev det allafall. Man får ju ge dom cred för att dom är bra på att gömma sig allafall. Är ledig i morgon så jag tänkte göra matsäck och ta med mig och åka ut en sväng. Då är det bäst att alla björnar och ormar håller sig undan!



Såhär avslutar jag min dag. Äppelpaj framför tv:n, just nu är det Ensam mamma söker och sen skulle jag tro att det blir nån film.

1 kommentar:

Sofie sa...

Jag knæppte kort på den exakta stubben nær vi var ute i svampskogen sist.. sjukt!