2009-09-13

Helgen



Helgen har varit bra och skön! Som helger ska vara tycker jag.
Kollat på film och tv, städat lite lite lite, slappat! Igårkväll var jag på tjejmiddag på Hans-Jons med Helena, Martina och Johanna. Lukas och Viktor var ju också med såklart! Riktigt trevligt hade vi tycker jag!
God mat åt vi också. Pitabrödspizza och äppelpaj med vaniljglass. Blev faktiskt ett par glas vin också, jag som nästan aldrig dricker vin:)

Idag har jag tagit en promenad till mamma och pappa eftersom min bil stod kvar där. Blev kvar där och käkade innan jag for hem. Resten av dan har jag spenderat med att sy i 6 knappar i en kofta (varenda knappjävel lossnade i vintras, ska vara sju men jag vet inte vart den sjunde knappen är än) Kollat på film och tv, ätit upp det sista av äppelpajen och vattnat blommorna typ...
Nu väntar jag på att det ska bli reklampaus i den nya svenska deckaren på fyran så att jag kan gå och kissa och poppa popcorn. Japp, nu kom den. Bye bye!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo det är ju tyvärr så.
När jag hade min depression hade jag dom tankarna =/ Att Jörgen och barnen skulle få det lättare utan mej. Men IDAG kan jag inte förstå hur i helvete jag kunde tänka så. Så idiotiskt!
Tack och lov att jag fick en vettig psykolog som fick mej på fötter!

Men alla som känner S nu säger ju att man inte kunde tro nåt sånt om honom, han verkade ju lycklig mm. Men ingen vet ju vad som snurrar i någon annans huvud tyvärr =(

Men du verkar ha haft fullt upp i helgen =) Skoj!
Vi har oxå haft en bra helg men jag längtar redan till nästa för då blir det 40års kalas för hela slanten, tyvärr nyktert =( Men men man ska ju visst kunna ha skoj ändå ;-)
Kram!

stina sa...

du o dina jobbarkompisar som ser dina underkläder?! vad gör ni på jobbe egentligen?! :)