2009-08-05

Svampsug


Kakorna blev goda men en aningens töra. Dom slinker ner utan problem allafall:)

Jag är grymt sugen på att ta en sväng i skogen och plocka svamp! Det är ju lite konstigt för jag verkligen ÄLSKAR att plocka svamp men jag tycker inte alls om att äta det. Tycker jättemycket om att kolla på matlagningsprogram också och har gjort det så länge jag kan minnas, men jag gillar inte att laga mat och jag är ju kräsen när det gäller mat så det är inte ofta nåt jag kan tänka mig att äta som dom lagar... Konstigt.
Anyway, det blir nog en skogstur med mamsen i morgonkväll. Hoppas nämligen på en dag på stranden på dan! Vädret ser lovande ut! På tiden.

Har ägnat en del av denna dagen till att städa och tvätta pappas bil, som tack för allt. Det minsta jag kunde göra.
Gjorde även en väldans god tomatsås som faktiskt känns lite slöseri att igen annan får smaka... Kanske ger lite till mor och far i morgon om dom vill ha.

1 kommentar:

Svorsken sa...

Du kan gærna skicka kantarellerna till meg,ikke ofta ja plockar men ælskar att æta:)