2009-08-08

Räkfrossa och soleksem!

Haha, rubriken låter som hämtat från nån buskis men Stefan och Krister=) Men det är faktiskt hämtat ur mitt eget liv. Äter just nu en massa smaskigheter, i huvusak räkor men även ägg, päron, vindruvor, smörgåsrån med olika ostar och detta sköljer jag ner med cocacola!! GÖTTANS! Ska precis till att börja kolla på Plankan. Ni vet den där gamla engelska humorfilmen om två snubbar som ska frakta en lång planka från ett ställe till ett annat. Hundra år sen jag såg det så det ska bli spännande att se det igen. Eller ja, spännande är väl kanske inte rätt ordval, jag sitter ju inte och biter på naglarna precis, men det ska bli kul då. Kanske skulle väntat och hört med pappa om han hade velat se det, han har ju lika humor som mig, eller jag som honom kanske. Jag sitter redan här och garvar...

Var upp till Tällby en sväng idag, men så fort jag kom dit så blev det moln. Satt med kläderna på och handduken runt mig hela tiden. Men det var trevligt med lite sällskap allafall. Har ju spenderat mycket tid ensam den här semestern eftersom alla andra jobbat eller haft annat för sig. Men jag trivs ju bra själv och har känt att jag verkligen kunnat slappa och vila upp mig den här semestern. Annat var det förra året då jag nästan kände mig tröttare efter semestern än innan.
Slutligen vill jag gratulera min älskade vän Mari som förlovade sig med sin Johan igår! GRATTIS vännen!

2 kommentarer:

Svorsken sa...

mm det såg gott ut!!

Mari sa...

Tack och puss Anna! :-)