2009-08-01

Bored...


Denna dagen måste gått till världshistorien som den tråkigaste lördagen ever, eller är det bara jag som haft så fördönat tråkigt?? Har visserligen inte gjort nåt för att få den roligare heller så jag får väl skylla mig själv. Fast är det inte så att tiden går saktare när man har tråkigt? Kanske jag ska ha såhär tråkigt i två veckor till så att semestern blir jättelång??

Har sånt starkt resebehov just nu, känns som att alla andra flyger och far men inte jag. Hoppas verkligen vi hittar en bra resa nångång i september/oktober. Helst hade jag ju velat ha det bokat och klart nu så man skulle ha nåt att längta till. Sen funderar jag massor på en längre resa nästa år också, har massor av "drömresor" jag vill göra men det är ju så svårt att bestämma sig. Sen beror det ju mycket på om jag får nån med mig också, vissa resor passar sig ju bättre med sällskap än andra. Sen är det ju det med om man ska bränna alla pengarna på EN resa också eller på några små?? Men med tanke på att jag med största säkerhet kommer vara barnlös om ett år så kanske man ska passa på att göra en lång drömresa... Ja, det är mycket att fundera på och en stor del av nöjet är ju faktiskt att drömma!

I morgon ska jag försöka ta mig ur sängen liiite tidigare än idag, sov ju för tusan till halv ett!! (vet inte när det hände sist??) Och sen låg jag och drog mig två timmar. Har gjort absolut noll med nytta idag, lagat mat bara. Nu ska jag fortsätta på den inslagna banan och ta och se en film. The bucket list blir det.

Inga kommentarer: