2009-07-12

Onödig dag, trots att det är söndag.

Men herregud, vilken seeeeeeeg dag! Känns som att det är läggdags men klockan är ju bara halv sju. Haft riktigt ont i skallen idag, som om jag var bakis ungefär. Men jag drack ju enbart vattten igår... Är väl efterdyningar av migränen. Ont gör det hursom.
Har allafall dristat mig till att laga till lite stuvade makaroner och korv idag.

Hade det trevligt i Järvsö igår trots att jag inte var så pigg. Jag tog nattbussen hem och Melle blev mycket glad när han fick komma in och krypa ner bredvid mig i sängen. I morse skulle jag göra smoothie på färska jordgubbar, banan och vaniljyoghurt men då funkade visst inte matberedaren så det fick bli en något grov sörja i stället, men oj vad gott det var! Har en bild på det men jag har ju ingen sladd till kameran med mig.
Ska faktiskt bryta mot min vana att kolla på film ikväll och istället knäppa av både tv och dator tidigt och lägga mig och läsa i stället. Kommer nog inte ha några problem att somna skulle jag tro.

1 kommentar:

Svorsken sa...

Hehe,ja det var Lukas=p
Ja det ær hærligt med semester,nu har fin vædret kommit tilbake å så vi tænkte ta med oss det till sve till helgen så har du fin væder till din semester sen også!
kram