2009-07-11

In i dimman!

Vill så gärna åka upp till Järvsö och umgås med vännerna och gå på Älvdansen på Stene ikväll men det känns ju sådär med migrän i antågande. Så nu har jag tagit en tablett för att mota den innan den bryter ut tänkte jag. Ska allafall inte köra nå bil mer idag så då går det ju bra.
Så nu tänkte jag ligga här i mammsens säng några timmar för att rida ut den värsta "fyllan".

Melvin ville in vid tolv igår, ett litet blötdjur som gärna ville ligga uppi och gosa såklart. Hade en handduk redo som tur var, sen väckte han mig vid två och ville ut och sen in igen kvart i sju, minst lika blöt då. Förstår inte varför han måste trängas så förbannat när det finns massor av plats i sängen?

Nä nu ska jag läsa lite så jag blir sömnig och lyckas somna så jag slipper känna av tabletten så mycket. God natt!

1 kommentar:

stina sa...

undrar ju vad du drömde då? :)
nejdå han hade inte gjort bukettn själv, däremot hans kompis. vet inte det e tradition men de brudar jag kännr har innan varit o föreställt bukett och bestämt exakt hur den ska se ut. jag gav johan fria händer och fick buketten när jag kom till kyrkan och måste säga att han lyckades riktigt bra!
hoppas järvsö är kul, kram!