2009-07-02

Hatar att packa!


Struntar i att packa klart nu, gör det i morgon innan jag åker till jobbet istället. Kan ju inte packa allt än heller, vissa saker som smink vill jag ju använda i morgon med. Men jag har faktiskt strukit klänningen och sjalen jag köpte idag. Köpte en sån att ha runt axlarna ifall det inte är samma värmebölja som det varit senaste två veckorna. Satan i gatan vad varmt det varit. 30 grader varje dag tror jag.

Ska bli jättekul att få komma till Vaxholm också, har aldrig vart där och alla säger ju att det är så fint och mysigt där. Stina har tipsat om en italiensk glassbar som jag absolut ska testa. Det blir ju nästan som en liten minisemester! Hoppas verkligen att jag har allt under kontroll nu, la faktiskt in numret till tjejen/kvinnan jag ska bo hos i mobilen nu. I morgon på jobbet ska jag skriva ut en liten karta och vägbeskrivning. Först tänkte jag nörda mig och ta med datorn så jag kunde kolla på film innan jag ska sova i morgon, men jag skiter i det och tar med mig en bok i stället.
HOPPAS HOPPAS HOPPAS att vi slipper regn på lördag, men det såg inte så lovande ut när jag kollade idag. Men det kommer hursomhelst bli superkul!! Ska försöka fota riktigt mycket, kanske att nån bild blir bra. Brukar ju vara svårt att få bra bilder i kyrkor, men jag hittade en bra inställning när vi var i Peterskyrkan så jag ska försöka komma ihåg vilken det var.

Inga kommentarer: