2009-07-05

BRÖLLOP!

Nu mina vänner är jag trött! Har haft en underbar helg i Vaxholm. Jag som faktiskt har ganska bra lokalsinne i vanliga fall har denna resa åkt fel fler gånger än jag tidigare gjort sammanlagt. Det säger väl ganska mycket när jag t.o.m åkte fel i Gävle när jag skulle göra ett pit-stop på McDonalds för att ladda med kaffe och salt på vägen ner. Och i en rondell åkte jag 4 gånger... Var ju faktiskt så att jag åkte rätt första gången bara det att jag inte trodde det eftersom inga skyltar vittnade om det. Hade jag bara fortsatt några hundra meter till hade jag ju sett att jag var på rätt väg. Men kom fram gjorde jag tillslut. Lämnade mina väskor på rummet och gick sen och strosade i Vaxholm. Herregud så fint det var. Köpte glass på den italienska glassbaren jag blivit tipsad om och åt vid hamnen. Men det smakade helt ärligt som vanlig svensk glass. Men svensk glass är ju bättre än ingen glass.

Bröllopet var verkligen jättefint, lite blött i ögat blev det allt... Stina var fantastiskt vacker!
Festen var riktigt kul och maten var jättegod! Såå kul med folk som vågar "trotsa normen"!
Tog en halvtimmes promenad till mitt rum på natten och det var inte många kottar man såg, däremot mängder av äckliga storsniglar... BLÄÄÄÄ!! Hatar såna, på ett ställe var det en stor snigelhög.
Har inte sovit särskilt bra nån av nätterna så nu är jag sjukt trött... Men vad gör det, det var ju liksom lätt värt det.
Åkte fel två gånger idag med när jag skulle stanna till i Uppsala för att säga hej till Michaela utanför hennes jobb. Men sen hittade jag faktiskt ända hem! Ska ta min revansch senare i sommar när jag ska köra till Öland utan en enda felåkning!



Brudparet anländer sjövägen till festlokalen.

Tårta! Mycket god sådan.

En lite taskig bild på min klänning. Men jag är sjukt nöjd med den, klänningen alltså, inte bilden.

1 kommentar:

Svorsken sa...

Den var snygg! å kul å få gå på brøllop