2009-06-11

Zzzzzz

Alltså idag har jag gått omkring som i dvala hela dan. Har varit sjukt trött. Vädret hjälpte nog säkert till en del men det berodde nog mestadels på att jag för det första aldrig somnade (kaffe till tårtan) och sen har jag vaknat hur många gånger som helst under natten för jag hade en liten sötnos med mig i sängen som gärna ville gosa och sova riktigt nära inpå. Hade tänkt röja upp i köket som ser för jävligt ut men jag orkar verkligen inte det nu. Får ta det på lördag i stället.
Men det var ju kul att få se skymten av Lea ändå, var väl en vecka sen sist typ. Och jag blev förvånad att hon t.o.m sov inne hela natten.

Idag var min barndomsvän Michaela in och hälsade på mig på jobbet en sväng. Det var riktigt kul!

Nu ska jag gå och hämta ett litet fat med mat och ett fat med tårta och kanske en muffins. Kolla på nån film kanske inte vore så tokigt...

De smarriga muffinsarna jag bakade och bjöd mina jobbarkompisar på. Det räckte även till familjen. Och jag har två kvar hemma i kylen!

Dom här fina blommorna fick jag av "drömkillen" :)

En ros för varje år!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj har var det ett tag sen jag var inne =)
Ja det var super att ses igen även om det blir ett år mellan gångerna *skrattar*
Och jo bassängen följer garanterat med upp om man sätter sig i den *asg* Bilden på förpackningen ljög garanterat! För sååå liten såg den inte ut att vara =)