2009-06-16

PANIK!!!

Just nu är jag utan mobil i en vecka framöver. Eller ja, mobil har jag men inget abonnemang. Mitt sim-kort från Telenor är avstängt men tack och lov kan jag ställa alarmet ändå för annars har jag ju ingen väckarklocka. Och mitt nya abonnenmang kan inte aktiveras förrän tisdag nästa vecka... Hur ska jag klara mig till dess???

Det kommer antagligen gå bättre än jag tror men man är ju inte van att inte ha mobilen tillgänglig precis. Vad detta beror på är för bökigt att förklara för jag förstår det egentligen inte själv heller. Men på tisdag nästa vecka kommer jag allafall (om det inte strular ännu mer) ha en ny telefon och förhoppningsvis kommer jag även kunna prata i mobilen när jag är hemma.

Det blir en prövning helt klart!

1 kommentar:

Svorsken sa...

Det gør vi sækert! Du jobbar eller? tror de er lilleman sin tur å få briller denne gang så kommer nok innom nått igen:)
Gla midsommar!