2009-06-05

Idag har det varit en bättre dag! Var väl kanske lite sömn som behövdes.
Nuduschad och iklädd bekväma kläder sitter jag i soffan och har bunkrat upp med götta. Vindruvor, vattenmelon, te, getost, jordnötsringar och en munk!!!
Kollar på Eight below som går på femman just nu. Har ju sett den förr och jag vet vad som väntar... Storböl!

Men Paul Walker är ALDRIG fel en fredagkväll. Ingen annan kväll heller för den delen.

I morgon är det lördag och vad ska man hitta på då? Jo jag ska allafall få hjälp av mamma att ta ut innerfönstren i sovrummet. Skiter i dom andra rummen för det är så bökigt, och snart ska man ju dit med dom igen. Men jag lider mest av värmen i sovrummet så det kan vara skönt att kunna öppna där. Kanske blir det en tur till Snaten och på kvällen ska jag givetvis kolla på Sverige-Danmark.

På söndagen blir det väl till att kolla på tennis. Robin Söderling är ju för bövelen i final i franska öppna. Ska även hinna klämma in lite läsning och filmtittande hade jag tänkt. Läser en mycket intressant bok just nu som heter Slumpen är ingen tillfällighet. Den rekommenderas!

1 kommentar:

Hanna sa...

vad roligt att du gillade den:) Hoppas din helg varit toppen.