2009-06-10

Hurra hurra hurra hurra!

Grattis till mig! Som fyller år idag.
Är väldigt glad och nöjd med min dag, trots att det är trist att jobba på sin födelsedag. Fick faktiskt mitt första blomsterbud nånsin levererat till jobbet. "Många kramar från drömkillen" stod det på kortet.
Men jag hade genast en stark misstänkt... Och den personen hade inte nån vidare pokerface, haha! Men jag blev väldigt glad!!
Kommer bilder på blommorna i morgon, är så trött att jag inte orkar hämta kamerasladden just nu.

Efter jobbet hämtade jag farmor och tårtan och åkte sen till Hans-Jons. Även Mari kom dit. Hade beställt slottsstek så det fick jag såklart!
Farmor hade gjort en supergod tårta! Blev mätt som en plätt! Fick grillbestick av Mari, precis vad jag behövde! Jättetack!
Av farmor och päronen fick jag slantar (mer än jag väntat mig av päronen, tack tack tack! Dom är öronmärkta till planerad resa i höst). VILL BESTÄLLA NU!!!

Trots att jag varit trött och lite hängig på eftermiddagen, vädret?, så har jag haft en bra födelsedag. Så glad över alla gratulationer på sms, facebook, bloggen, jobbet, hemma, och brevet på posten med trisslotter som jag vann 25:- på!!!! Sånt värmer ett 29-årigt gammalt hjärta!

Inga kommentarer: