2009-05-04

Usch vad det är synd om mig...

Usch, idag har det varit synd om mig. Vi snackar riktigt synd här, alltså jag har känt mig som en förkyld karl, då förstår ni vad jag menar va?
Vaknade nångång vid tre inatt och mådde kasst, låg vaken ett bra tag innan jag somnade om. När klockan ringde sen var det bara att inse att jobb inte var att tänka på.
Har legat i soffan precis hela dan, med undantag för de korta stunder jag varit upp för att hämta honungsvatten, gå på toa, ta alvedon och värma mat.

Trodde verkligen att jag skulle klara mig utan förkylning den här vintern/våren. Har ju vart på gång några gånger förut har jag trott men det har inte brutit ut. Men det är klart, jag var ju till Göteborg. Luften där passar helt enkelt inte mig, blir ALLTID förkyld när jag varit där, även om jag trodde lite naivt att jag skulle klara mig denna gång med tanke på att det inte regnat nåt nu.

Min middag består just nu av Ben & Jerry´s Jamaican me crazy! Har sagt att jag ska jobba i morgon, så det SKA jag göra. Är så tråkigt att vara hemma och sjuk (har inga problem med att vara hemma när jag är ledig dock) och jag saknar mina jobbarkompisar lite, har ju inte träffat dom sen i tisdags.

1 kommentar:

Hanna sa...

Åh, stackare som är sjuk.
Men ni verkade haft det toppen i Göteborg iaf:) Hoppas du kryar på dig snarast. kram kram