2009-05-23

Partyhumöret börjar kicka in!

Visst är det väl typiskt när man är ledig och får sova länge på morgonen att man vaknar tidigt då... Drygt! Två mornar har jag vaknat vid sju, men i morse sov jag "ända" till kvart över åtta.

Jaja, får väl sova lite middag sen så jag orkar med kvällen och natten. LÄNGTAR!! Ska bli så himla skoj! Känner mig nöjd med tävlingarna vi ordnat, kan nog bli hur kul som helst faktiskt. Hoppas att det fina vädret håller i sig, det blir så mycket enklare då.
Innan festen börjar så ska jag hinna med att åka och hämta två par solbrillor jag beställt. (ett par är Soffans som hon får i present) Handla groggvirke, duscha, äta, bestämma vad jag ska ha på mig (??????) fixa mig i ordning, pappa ska hjälpa mig locka håret (!!???), sminka mig.... helt enkelt fullt upp! Var nog lika bra att jag vaknade kvart över åtta ändå.

Inga kommentarer: