2009-05-12

Ingen bra dag...

Urk urk urk, vilken dag det varit idag. Eller eftermiddag snarare. Var verkligen ingenting som gick som det skulle kändes det som, låg i bakvatten hela tiden och fick ingenting gjort. Var inte bara jag som kände det så utan det höll alla med om. Vi hann trösta oss med lite glass allafall, vanilj med krossad choklad!
Dagen tog slut allafall och vi kom från jobbet före halv sju.

När man sen kommer hem och kollar in facebook så verkar detta vara en skitdag i största allmänhet. Flera som haft dåliga dagar.
Nä nu får denna vecka gärna ta slut! Nästa vecka blir lite mer kulig. På måndag kommer lillasystern hem!!! På tisdag ser det väl ut som vanligt, på onsdag ska vi alla ner till Gävle på kurs/möte efter jobbet, på torsdag är det Fisens födelsedag och ledigt! På fredag är jag ledig och på lördagen är det FEST!!!

Om jag får klaga lite mer så har jag även haft problem med mina "knölar" idag, mer än vanligt. På sommaren får jag konstigt oförklariga knölar på mina fingrar, även på armbågarna men dom på fingarna är värst och flest. Har haft så flera år nu och jag vet inte alls vad det beror på. Dom kan bli riktigt ömma och särskilt när dom sitter i fingervecken. Dom är ganska små och innanför huden. Lustigt, för jag får dom inte på vintern (utom kanske nån enstaka gång) och på sommaren blossar dom upp i omgångar, då jag kan vara utan ibland och ha massor ibland.
För mig som jobbar mycket med händerna är det jättejobbigt när det är som värst. Som idag!
Nån som har nåt förslag på vad det kan vara?

2 kommentarer:

Svorsken sa...

Så bra att ni ordnar det!
Vi længtar!
kram

stina sa...

ja vad bra, känns som om jag bara skriver om det hihi.
klänning är inte så viktigt, linda har ju lite mer press eftersom hon ska va tärna och också stå där framme med mig. hennes största skräck är att nån ska ha samma klänning...jag hoppas ingen har samma klänning som mig! ;)