2009-05-03

Göteborg

Har verkligen haft en underbar helg! Lägger bara upp några bilder här, fler finns på facebook.
Mitt huvud är fullt av snor och värker av all hosta så jag ska fatta mig kort angående helgen.
Onsdag: Tågresa. Erikas mamma hämtade mig vid tåget och skjutsade mig hem till Erikas lägenhet. Själv var hon på jobbet och kom hem vid halv tio på kvällen. Jag vilade en stund och sen tog jag mig en promenad längs ån till Ica Focus för att handla mig nåt att äta. Strosade lugnt tillbaka, njöt av det underbara vårvädret!
När Erika kommit hem pratade vi långt in på natten innan vi somnade.
Torsdag: Shopping! Sen hade vi picknick på en kyrkogård (??) med några av Erikas vänner innan vi gick hem till en kompis till henne. Blev rätt lugnt för min del och vi gick inte ut nåt. Men trevligt hade vi!
Fredag: Liseberg!!! Åkte lite av varje, men bara sånt jag inte mår illa av. Kände mig som ett litet barn igen, så lycklig! På kvällen köpte vi hem mat tillsammans med Erikas kille som vi käkade på balkongen.
Lördag: Gjorde en liten nostalgitripp till Frölunda Torg. Var ju där jag jobbade när jag bodde i Göteborg för hundra år sen ungefär. Sen åkte vi till Ica Maxi och handlade käk. Senare kom några vänner till Erika över och käkade tacos. Var tänkt att vi skulle ut, men det slutade med att jag och Erika lyssnade på massa nostalgiska låtar från Norrtäljetiden och dansade hemma hos henne. Kanske var lika bra med tanke på min förkylning.




Förkylningar och enorma blåsor under stortån är smällar man kan ta efter en sån underbar helg!

1 kommentar:

stina sa...

låter som du haft de super!!!!
gött o komma iväg lite. men vad säger du, ingen klänning, du ska väl inte bräcka mig hihi