2009-04-20

Migränhelvete!

Skulle nog ha följt min första tanke när jag vaknade i morse... att stanna hemma. Men plikttrogen som jag faktiskt blivit på äldre dar (annat var det på tex. gymnasiet och McD) så åkte jag ner.
Där blev jag kvar en timme innan jag faktiskt insåg att jag inte skulle göra mycket nytta allafall.
Så så fick det bli! Åkte först och pumpade däcken på macken och till Ica för att handla lite nödvändigt. Men sen blev det raka vägen i säng med en migräntablett i magen.
Vaknade halv två utan huvudvärk. Lycka!

Jaja, men nu lär det väl förhoppningsvis dröja en månad till nästa gång igen.
Blev glad när min kisse kom hem idag, inte sett röken av henne sen i fredags morse. Hon var bra hungrig det lilla grynet. Undrar vart hon hållt hus hela tiden? Hon svarar nämligen inte när jag frågar. Fast jag vet ju att hon brukar vara borta en del lite då och då. Annat är det med kungen av Hans-Jons, när han vart borta några timmar blir man ju orolig. Kan inte ens tänka på den gången han var inlåst och borta från söndag morgon till onsdag vid lunch...

1 kommentar:

stina sa...

ja varför blev man så förbannat plikttrogen på äldre dar? du o jag toppa nog frånvbarolistan på gymnasiet hihi