2009-04-13

Det var den påsken det

Jaha, då är denna påskhelgen över då. Usch, känner mig inte alls redo för att jobba i morgon. Tur att det bara är fyra dagar allafall då. Min påsk har varit riktigt underbar tycker jag, har njutit riktigt ordentligt. Igår hade jag en ensamdag, satt ute på bron och läste, städade (vilket betyder att jag hittade en låda med gamla kort så det blev inget städat i princip) var en snabbis till päronen för att lämna grejer, och på kvällen såg jag en riktigt bra film, Shooter.
Ställde klockan så jag kom upp i tid idag, dushade, åt frulle och gjorde mig i ordning. Sen åkte jag norrut till Järvsö. Engan, Alvin och Axel var också hos Malin. Vi kollade när gosungarna lekte och fikade och sånt. Sen åkte Engan och pojkarna hem, men jag stannade kvar till efter sex nåt tag.



Vi var upp till backen så att Aminda fick åka slalom igen, hon tyckte det var jättekul! Sen beställde vi hem mat och Mari kom också och åt med oss. Efter maten tog Aminda min hand och ville leka. Så mysigt var det, hon var inte alls lika blyg som hon varit tidigare och nu ville hon gärna sitta i knä och kramas. Lilla skånetösen!
När jag åkte hem kom en liten tår när jag tänkte på hur sällan vi träffas, nu blir det ju inte förrän i sommar=(

Nöjd flicka som åkt slalom för andra gången i livet!

Det har helt klart varit en av dom bästa påskhelgerna nånsin!

Inga kommentarer: