2009-04-05

Bröllop och besök

Har precis kollat lite på Vårt bröllop i era händer. Ett program där släkt och vänner tar över ansvaret för att planera och fixa ett bröllop på en vecka. Själva brudparet vet liksom ingenting innan. Och jag undrar liksom då, VARFÖR??? Inte för att det är nåt fel på min familj och mina vänner, men fan heller att jag skulle låta dom bestämma allt om mitt bröllop. Jag är ganska bestämd i vad jag gillar och inte så jag skulle inte våga. Det är ju ändå ett bröllop det handlar om.
Tack, men nej tack! Jag bokar mitt wedding chapel i Las Vegas själv! ;-)

Fick lite oväntat besök tidigare ikväll. Men jag hade ingen Gevalia hemma och det spelade väl ingen större roll då besökaren var 6 år. Min granne kom och hälsade på en sväng och det är ju alltid en upplevelse. Undrar hur många godisar han hann få i sig under stunden han var här? Han var dessutom väldigt snäll och lånade mig två filmer som jag skulle få ha i tre dagar... Men jag vet inte om jag är sååå sugen på att se Robotar. Tror jag ska se på Milk nu istället. James Franco är nämligen snäppet hetare än tecknat skrot.

2 kommentarer:

stina sa...

jag skulle ALDRIG låta nån få planera mitt bröllop, helt sjukt om typ johans pappa skulel välja min klänning ha ha. jag tycker det är storsint av mig att låta johan få va med o bestämma lite ha ha ha. men vicken söting, skicka honom hit så jag har nån att leka med och snacka med, noah säger tyvärr inte så många vettiga meningar än :)

Mari sa...

Haha ja visst är han rolig Martin!! Han har alltid frågan om man har nå godis, nötter eller glass!!! Du har ju turen att slippa att han bankar på dörren när man försöker sova dagtid när man jobbat natt i alla fall...