2009-04-23

60-årsmiddag

Är det bara jag eller har den här veckan gått ovanligt sakta? Jag har liksom haft torsdag hela veckan jag... Och inte förrän IDAG var det verkligen torsdag. SEGT! Men även fast det är torsdag så har jag ju för tusan TVÅ dagar kvar att jobba den här veckan. Men det blir desto färre nästa vecka i stället då, jobbar måndag och tisdag sen far jag ner till Göteborg på onsdag!!!

Åh vad jag längtar! Både efter Erika och till min stad!

Ikväll var vi på TakeOff och käkade med jobbet för att fira att Lena fyllt 60! Mycket gott och mycket trevligt. Vi skrattade så tårarna sprutade ett tag.

Fiskplanka åt jag, det var mycket gott! Frågan är bara hur intelligent jag kommer bli för jag tror jag ätit fisk alla dagar utom måndag den här veckan, idag t.o.m två gånger. Och i morgon blir det lax till lunch... Jag är ju redan så smart:-)

Inga kommentarer: