2009-04-11

400!

Detta blir mitt 400:e inlägg faktiskt. Och det på själva påskafton.
Jag är trött som en mört och mätt som en plätt! Men jag mår riktigt bra.

Igår var det nog den bästa långfredagen ever! Var helt enkelt underbart på alla sätt och vis. Pappa skjutsade upp mig till Järvsö nångång efter 12. Solen sken ibland, även om det var en del moln i vägen.
Kändes lite lustigt att gå omkring i bikini när folk bara några meter bort åkte skidor i full vinterutstyrsel. Inte frös man nåt heller, fast man var uppe på torra land och spatserade. Jag verkligen njöt allt jag kunde! I sånt trevligt sällskap är det svårt att inte göra annat heller.

Strax efter fem tog jag bussen till Arbrå. Var bjuden till Ulf och Ulla så jag åkte med päronen dit.
God mat och trevligt sällskap även där. Spelade spel gjorde vi med!

Nyss har vi haft grillpremiär här hemma på Hans-Jons. Karré, klyftpotatis, tzatsiki, chilibea och sallad! Sjukt gott!!! Blev ju matlåda till mig med=) Så nu har jag nästan helt sjunkit in i paltkoman så det är väl läge att vila lite middag. Blir ostkaka med saftsås sen så man måste ju ladda för det.
Här kommer några bilder från helgen hittills, fler finns att skåda på facebook.




2 kommentarer:

Hanna sa...

Glad påsk=)
Åh vad avis jag blir. Gud vilka underbara kort. Hoppas du mår bra i värmen. Stor kram

Svorsken sa...

Ja bikini i april hør ju ikke till vanligheterne:),såg hærligt ut.
Glad påsk