2009-03-22

Sovmorgon!

Jag vaknade 12:00 idag! Vet inte när det hände senast... Men nu känner jag mig skönt utvilad. Ignorerar jag bara mensvärken och den lätta huvudvärken så känns allt riktigt bra. Lea låg även och sov så länge, när hon såg att jag var vaken klev hon upp och la sig på mig och gosade lite.

Igår efter jobbet åkte jag till mamma och pappa och käkade. Sen slappade jag väl mest hela kvällen. Zappade mellan Babben och Robinson och kollade sen på en film, Number 23 med Jim Carrey. Den var väldigt intressant, spännande och bra, men kanske lite rörig ett tag.

Vad står på schemat idag då? Jag hade ju tänkt att solen skulle skina när jag väl var ledig, men icke sa nicke. Mulet och grått=( Nu blir det nog lite frukost/lunch av nåt slag till att börja med. Kolla lite Beverly Hills, ska börja på säsong 5 nu. Kanske läsa lite i boken om Johnny Cash som jag håller på med, en riktigt bra bok.
Inga större utsvävningar idag alltså. Ska försöka få lite vettigt gjort i morgon allafall, städa och sånt nödvändigt man inte orkar när man kommer hem som en klubbad säl om kvällarna.

Inga kommentarer: