2009-03-08

Balsam för själen

Denna långhelg har verkligen behövts känner jag. Kanske inte så mycket för kroppen utan mest för själen. Igår var jag och Sofie till farmor och hälsade på (fick mina favoritkakor!!!) Sen middag på Hans-Jons, nån slags gratäng med potatis, soltorkade tomater och bacon. Mycket gott!

På kvällen åkte vi ner till Bollnäs och mötte upp Linnéa och Martina på Kvantum. Där blev vi kvar en timme! Vi åkte upp till Linnéa och började göra i ordning allt vi handlat, tapas och lite annat smått och gott. Johanna kom också efter en stund. Hann väl precis bli klara till andra chansen.
Gick väl inte helt som jag ville där kanske, men smaken är väl som baken.
Sen käkade vi även tårta, frukt, chips och ostkrokar. Var en lugn och mycket trevlig tillställning!
Men nåt jag åt tyckte min mage inte om, när jag kom hem hade jag sjukt ont i magen. Känns lite idag med, men inte så farligt. Nu ska jag dra på mig nåt mer på kroppen sen ska jag hem till Hans-Jons för att äta med hela familjen för sista gången på länge. Soff åker ju tillbaka till världens ände i morgon=(
Ska njuta allt jag kan av denna söndag för i morgon är det dags att komma tillbaka till verkligheten igen. Resten av denna månad kan bli en aningen tung...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du mår bättre i magen. Vad mysigt du och Sofie verkar haft. Ni är ett väldans fint syskonpar, se till att få hem henne:) Stor kram