2009-02-03

Toklängtar!


Jag måste säga att jag blev positivt överraskad när jag såg första avsnittet av Mästarnas mästare för några veckor sedan. Gillar verkligen det programmet. Sport och fina känslor och minnen.
Kom nån liten tår idag när det handlade om Ara Abrahamian...

Alldeles nyss bestämde jag mig för en sak som jag ser oerhört mycket fram emot; åker till Göteborg och min älskade Erika den 29:e april (om jag får ledigt). Ska beställa tågbiljetter så snart jag fått klartecken om det, just nu är dom billiga så har jag tur får jag resan gratis. Har ju pengar tillgodo från SJ från resan till Narvik i somras.
Längtar sjukt mycket efter min gamla granne. Var så bra när vi bara hade en vägg mellan oss, nu är det ju lite längre avstånd.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det är en liten sköldpadda=)
Hur är det i Bollnäs? Är körslagetfebern fortfarande igång?
Var rädd om dig. Kramar