2009-02-07

Tio om dagen

1) Min blåsa var visst ingen blåsa
2) Hostan verkar ha gått över till nån allmänt konstig känsla i halsen
3) Fick goood födelsedagslunch hos Mari idag, regnbåge med pressad potatis och glass och chokladsås!
4) Melodifestivalen var inget vidare tycker jag, bara Alcazar som var ok
5) Taken är en bra film, se den!
6) Batmanplåster är mycket finare än såna där trista hudfärgade
7) Blev ikväll påmind om hur gott det är med chips och dip
8) Har ätit massor av morötter och vindruvor för att "väga upp" för chipsen, så jag hamnade nog på plus minus noll skulle jag tro;-)
9) Fick "inflyttningspresent" av Mari idag, flera påsar älgfärs
10) Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på nåt avsnitt av Bevvan (säsong tre)

2 kommentarer:

Svorsken sa...

Åh så lenge siden man såg gamla goda Bevvan!!
Håper dina konstiga symptom går over!

Anonym sa...

Vad är bevvan? Är det Beverly Hills? Eller är jag helt ute och cyklar..