2009-02-26

Google Earth

Blidde lite fel när jag och A-M bytte lördagar med varann, A-M bytte nämligen bort en lördag som hon redan bytt bort tidigare. Så istället för att jobba nu på lördag så ska jag jobba den 14:e mars. Vilket i sin tur betyder att jag jobbar 3 lördagar på rad. Jobbigt, men inget att göra åt nu.
Börjar min mars med att vila upp mig allafall, har tagit semester på torsdag och fredag nästa vecka för att hinna umgås med Sofie som kommer hem en sväng. Ska även få håret klippt, vilket verkligen är på tiden. Tur att jag har bra kvalitet på håret=)

Har nyligen laddat hem Google Earth, så nu vet jag vad jag kommer göra resten av kvällen. Det är så häftigt! Har nyss "vart" i Rom och kikat runt lite, nu är jag i NYC. Blir nog en hel del andra platser på jorden innan det är färdigt också.

1 kommentar:

Anonym sa...

nu e det bestämt när vi kommer upp, 13-15 mars, den enda helgen som funkade, men sen lutar det åt att jag och noahmannen blir kvar hela veckan!
trevlig helg! kram