2009-02-24

Fettis-dag!

Idag har jag ätit dom godaste semlorna någonsin. K på jobbet fyllde år och hade bakat egna bullar som jag och Amanda fixade semlor av. Små och underbart goda! Gillar små semlor bättre än stora.

Inte van vid att värmen funkar här hos mig, har ju vart kallt länge och det har jag vant mig vid. Så nu när värmen fungerar håller jag på att koka bort nästan. Från att ha sovit med pyjamas och dubbla täcken så kan jag inte ha mer än ett täcke på mig, och ingen pyjamas. Men det är ju faktiskt skönt att kunna gå normalt till badrummet på mornarna och lugnt klä på mig.

Idag har väl det stora samtalsämnen i Sverige varit Victorias och Daniels förlovning. Om jag förlovar mig kommer det också bli stora rubriker i tidningarna, för det kommer att vara jordens skräll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha ha "jordens skräll", den va kul!

Svorsken sa...

Semlor ÆR godt!:)