2009-02-14

Alla stjärtars dag!

Beundrarna väntade inte direkt på rad idag... Men jag vaknade två gånger av sms från mina bästa vänner i morse. Och jag fick en skitbra present av min mamma. En hel stor Tillmans falukorvring! Mycket vettigare än nå jävla rosor.
Har donat och städat lite här hemma idag, men jag får göra klart i morgon. Har även färgat håret och bakat matbröd. Jag tog tag i alla lappar och papper med recept och satte in i plastfickor i en ny fin pärm jag köpt, och då hittade jag receptet som jag fått av min jobbarkompis. Väldigt enkelt och mycket gott! Man behöver inte jäsa degen heller utan bara skyfflar ner den i en sockerkaksform och gräddar.
Så nu dricker jag te och äter nybakt (som JAG gjort) bröd med ost!
Jag tycker faktiskt att alla hjärtans dag är ganska överskattat, och det är inte bara för att jag är singel. Tycker det är så påtvingat. Sen är jag ju faktiskt inte så romantisk av mig heller. Tycker inte ett dugg om rosor, och röda är dom värsta. Sitta och äta en romantisk middag är inte min grej. Och jag kräks av tanken att nån skulle fria till mig bland folk. Vill inte!
Nu är det ju inte så att jag inte gillar att få blommor, det är bara rosor jag inte gillar, och inte nejlikor. Men tulpaner älskar jag! Köpte mig en bukett till mig själv igår.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag har faktiskt sparat ett hjärta som jag fick av dig för många år sen...kram

Anonym sa...

om det e så att bebisen harmassa lika strumpr så borde bebisen heta yngve jr.....;)