2009-01-23

Vill att du ska bli bra snart gubben!

Ska denna vecka någonsin ta slut? Den har vart ovanligt lång. Jobbade ju till kvart i tio i onsdags då vi hade en otroligt lyckad tjejkväll med modevisning på jobbet. Riktigt nöjda är vi allihop!
Jobbar ju även i morgon så jag kan inte helt njuta av att det är fredag. Får njuta i morgon och på söndag i stället, är ju faktiskt ledig på måndag.

Vet ännu inget mer om bilen, mer än att den inte har helat sig själv. Så i veckan har jag åkt tåg till och från jobbet. Inte min grej kan jag säga, hatar att behöva stressa mig hem från jobbet och lämna dom andra som är kvar. I morgon åker jag pappas bil allafall och jag tror att han skulle lämna min till mecken. Jag har en snäll pappa jag!
Gruvar mig för att höra vad kalaset kommer att gå loss på, långt från gratis kan jag tro. Har ju liksom tillräckligt med räkningar som det är. Och ny mobiltelefon är ju inte att tänka på än på ett tag=(

Men jag är ganska strandsatt utan bil kan jag lova, bor ju på landet. Men jag kan ju åka med den, även om jag förmodligen inte bör göra det, så han får allt ta mig mellan hemmet och stationen. Frågan är väl hur det blir om han måste vara på verkstan, vilket jag antar att han måste? Hade det vart sommar hade ju den gamla blå pärlan fått tjänstgöra, men jag vill inte cykla nu. Sova kvar på jobbet känns inte som ett alternativ heller, haha.

Inga kommentarer: