2009-01-15

Överjobb

Blev till att jobba över ikväll, valde att göra det för att hinna ikapp med lite jobb som inte kunnats göra då det saknats grejer. Blev kvar till 20:40.
Det värsta just nu är att mina tassar inte är så fina, tvättar händerna så ofta så skinnet torkar ihop och spricker. Får små sår nästan... ouch!
Så inatt blir det att häva på rejält med handkräm och sova med bomullsvantar. Nävarna kommer vara lena fram till 10 om jag har tur.

Nu har jag allafall kommit fram till vilken telefon jag vill ha, då kommer nästa problem. Jag har bindningstid hos Telenor till juli och kan säga upp det avtalet men får då betala 1200:- för kvarvarande fasta avgifter. Ska jag köpa telefonen utan abbonnemang kostar den över 3000:- som jag inte har. Vill verkligen inte ha kvar telenor sen då jag inte kan prata i mobilen hemma i min lägenhet för det finns ingen täckning. Men det går bra utanför. Gick ju bra i somras att springa ut och sätta sig på bron varje gång det ringde men inte nu! Vill ha/behöver en ny telefon men inget alternativ är bra just nu.

Länge sen det blev några bilder nu, men det har ju sina förklaringar. Men snart så... Kameran skall hämtas på ICA i morgon efter jobbet.

Inga kommentarer: