2009-01-13

Telefonfunderingar

Min mobil som funkat perfekt sen jag "fick" den sommaren 2006. Men för kanske en månad sen började den helt plötsligt bli jätteseg. Tar toklång tid att öppna ett sms och gå vidare i menyerna. Vill ha en ny!
Har nu lånat en telefon av Mari (jättetack!) men den drar ju batteri som att den inte kan nåt annat. Det jag faktiskt gillar med den är att man kan ställa fler än två alarm samtidigt, nåt många kanske anser helt onödigt men jag tycker det är kanon! Jag vill ha en ny!

Men vad ska man ha?? Detta är så svårt tycker jag. Rätt säker på att jag vill ha en Sony Ericsson då jag är van vid det nu och gillar den jag har. Har ju även haft Nokia och Samsung tidigare. Har heller inte råd att köpa nån ny telefon just nu så det ger ju mig bara mer funderingar...

1 kommentar:

Svorsken sa...

Min LG stæller 5 alarm,
ja tycker også det ær en stor førdel!
:)