2009-01-26

Say hello to my little friend


Var ledig idag och hade tänkt göra lite nytta här hemma, städning vore inte överflödigt. Men vad gjorde jag? Jo jag låg däckad i soffan som ett litet knyte med migrän. TACK för den, verkligen tack.. :-(

Fick allafall en sak gjord som jag tänkt göra i evigheter, jag kollade på Scarface. Tror att jag möjligen lyckades slumra till en stund i mitten, men det verkade inte som att jag missat nåt speciellt. Men nu är det gjort, det är ju en film man "måste" ha sett innan man dör.
Var faktiskt duktig och tog en promenad på kvällen till Hans-Jons, skulle låna pappas bil så jag tar mig till jobbet i morgon. Tog 40 minuter så jag fick mig lite friskluft allafall.
Nu har migränen i stort sett släppt helt, bara lite känningar kvar.
Ska lägga mig så fort Californication är slut. Måste bara bädda rent, har ju slitigt upp alla påslakan så det är bara att bita i det sura äpplet. Men det finns ju inget underbarare än att sova i rena lakan.

Inga kommentarer: