2009-01-19

Är det här året slut snart?

Återigen inser jag att 2009 inte är ett bra år för mig, visst det har bara börjat men allt blir bara skit.
Orkar inte! Är i ett stort behov av några upplyftande nyheter nu.

Hörde några dunkande ljud när jag åkte in till mamma och pappa igår och samma idag när jag åkte till och från jobbet. Särskilt vid lägre fart och när jag svängde, men även lite annars. Åkte för att pappa skulle få ta en sväng och lyssna och sen kollade han lite och tydligen var det nån slags moj som höll på att lossna från en grej. Vad det betyder i verkliga livet och vad det kommer att gå loss på vet jag ju inte i nuläget innan nån meck kollat på den.

Så imorgon blir det tåg till jobbet=( Måste visserligen ta bilen till station, men jag får köra riktigt försiktigt då.

Fick paket i postlådan idag allafall=) Min andra raggsocka som jag fick i julklapp, pengar och bästa rosbud! Tack syster för att du åtminstone värmde lite denna skitdag!

Inga kommentarer: