2009-01-05

Bra början på 2009... NOT!

Blev som jag misstänkte lite smått redan igårkväll. Magsjuka=( Inte den roligaste sjukdomen att ha precis.
Så dagen har spenderats i sängen i stället för på jobbet. Med några återkommande besök på toaletten såklart.
Nu värker magen av hunger men det finns inte så mycket jag får i mig, är sugen på ett päron i bitar men jag orkar inte gå och skära upp nåt. Det var mycket bättre att vara sjuk när man var liten och bodde hemma hos mamma och pappa. Pappa var visserligen hit en snabbis med ketchup och nyponsoppa, samt tog in min post.
Har precis haft ett videosamtal på msn med Malin och det är väl det närmaste man kommer sällskap idag.

Tack och lov för att man har bärbar dator så man kan kolla på film i sängen, har kollat på Snowroller och lite Seinfeld. Blir väl nåt mer innan man somnar för det lär nog ta ett tag nu när jag sovit så mycket idag.

Garantin täcker inte tappskador på kameran så jag måste köpa en ny=( Skulle kosta lika mycket att laga den annars. Typiskt, den var ju inte så gammal så jag hade ju tänkt slippa köpa ny på ett tag. Jävla skit! Och kamera vill jag ju såklart ha.

Inga kommentarer: