2009-01-27

Blä blä blä!

Så fort man blir på bra humör så dunkas man ner i skorna igen. Det är inte mitt år helt enkelt... Slut snart? Nähä...
Skulle få tillbaka bilen i morgon, vilket jag kanske får fortfarande. Det beror på om det finns en fjäder till ANDRA sidan av bilen på mekonomen också. Har bara hört dom där ljuden på höger sida, men det var tydligen ännu värre på vänster sida såg han idag.
Detta betyder såklart dubbelt så dyrt:-(

Drömde att jag hånglade med nån inatt allafall, man får vara glad för det lilla.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det går bara fortare och fortare för varje år som går oxå tycker jag. Konstigt det där *skrattar*
Men jädrans bil du har då =(( Hoppas att resten av året blir bättre iaf =)
Kram kram

Svorsken sa...

Huff da,hoppas bilen blir "frisk" snart igen!
Finnes inge værre æn bilar som krånglar!!
Har faktist ingen vænner dvd`er från førr,kjøpte førsta igår,så længe sen ja såg det nu!
(har bara alla på vhs)
Tack før tipset om namnsidan,skall se på den!
Kram

stinch sa...

hahaha jag börjar bli lite orolig, linas hugo väger bara 4 kg mer än noah o han e ju 13 mån äldre!! det var en läkare idag som trodde noah var sex mån, näe han är tre sa jag då haha!