2009-01-01

2009

Nytt år - nya möjligheter. Eller hur är det man säger? Känner inte att 2009 kommer bli nåt särskilt roligt eller speciellt bra år. Hoppas verkligen jag har fel, förra året trodde ju jag att 2008 skulle bli ett särskilt bra år men det kan jag ju med facit i hand inte påstå att det blev. Det var inte ett dåligt år på nåt sätt, bara inte sådär extra bra som jag verkligen trodde.

Nyårsaftonen var trevlig. Hemma hos päronen med deras vänner. God mat och utklassning i spel=) Bästa på hela kvällen var ett sms jag fick från min vän Erika. Blev så rörd och glad att nån liten tår smög sig fram.

Kör med hemliga nyårslöften även i år;-) Så att ingen ska veta hur snabbt jag bryter dom.
Nu ska jag hämta ett päron, en kiwi och en clementin innan E.T. börjar igen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror du har fel. 2009 kommer att bli ett av de bättre åren