2008-12-14

Tredje advent!

Här kommer lite bilder som utlovat. Vinter i Forneby! Knäppte genom fönstren för det var ju så satans kallt.




Idag har jag inte vart utanför dörren alls, har bara öppnat för att släppa in och ut Lea. Pappa ringde och frågade om jag skulle med till Acktjärbo och åka lite skidor men jag kände mig inte mogen för det än. Var ju så grått och trist också.
Stannade hemma och gjorde rocky road i stället. Min tanke var att sleva upp "smeten" i formar i år. Och jag hann med åtta innan det började stelna.

Så resten av smeten gjorde jag som förra året med, alltså allt i en form och sen får jag skära bitar av det. Gott blev det hursomhelst!

Måste passa på att gratulera Johanna och Mattias som fick två smågrabbar igår, John och Alan. Dessutom fick Mari en systerdotter. Nästan ett helt luciatåg alltså.

1 kommentar:

stinch sa...

vet du hur mkt jag ÄLSKAR den låten. den har jag spelat mijlontals i mitt liv, även på gymnasiet hehe. GRYM musik!!!