2008-12-28

Slut på julen

Känner mig lite upp och ner och ut och in på nåt vis. Kroppsligen är väl det mesta bra, ryggen börjar kännas som vanligt igen tack och lov!
Men i hjärnan är det rörigt för tillfället. Vet inte riktigt vad det är heller... Känner mig låg helt enkelt.

Andra släktmiddagen på två dagar idag. Igår hos farmor och idag hos mamma och pappa. Farmors mat var godare, blev fiskgryta idag och jag gillar ju fisk men jag gillar inte fisk och tomat tillsammans. Måste nog göra lite spagetti och köttfärssås i morgon efter jobbet, sjukt länge sen jag åt det nu. Man blir ju onekligen lite less på julmat efter ett tag.

Hade ju sån sjuk ångest över att jag skulle jobba igår, men det visade sig vara helt i onödan för dan gick ovanligt fort och lätt.

Fick en jätterolig nyhet ikväll, Malin ringde och sa att dom är på väg upp!!! Då blev jag riktig glad!

Inga kommentarer: