2008-12-18

Segproppar!

Något som kan reta mig till vansinne är att hamna bakom nån som kör 70 på 90-väg när det är 5 plusgrader och ren väg. Då svär jag i bilen kan jag lova. VAD ÄR PROBLEMET?

Ett annat problem jag har just nu är att jag är grönjävligt ressugen! Kan lite ha att göra med en julklapp jag donat med den senaste tiden. Att jag lånade tre reseböcker på bibblan häromdan hjälpte föga. Har ju önskat mig resepresentkort av mamma och pappa i julklapp så jag hoppas på det! Det finns ju sååå många ställen jag inte varit på och jag skulle mycket gärna åka tillbaka till New York (alltid alltid alltid) och Rom. Men det finns liksom aldrig tillräckligt med tid eller pengar.

Längtar vansinnigt mycket till julen nu! Det känns som att det kommer bli den bästa julen på många många år!
Även om dom senaste två jularna gått bra så är det inte lika roligt när Sofie inte är med. Men på måndag kommer hon hem!!!
Jippie! Jag är dessutom väldigt nöjd med julklapparna jag köpt/ska köpa.

2 kommentarer:

stinch sa...

e nyfiken på vad det är du donat med!
jag är galet ressugen nu asså!!!!

Julia Hamre sa...

New York vill jag också till men resan jag ska ivæg på nu bær av till Seattle-området, længtar! hoppas ni får en mysig jul! kram