2008-12-26

Julen!

Denna julen har nog varit den trevligaste på många år. Det var såååå kul att få fira med Sofie igen. Julafton var mys hela dagen igenom. Fick jättefina julklappar också! Supernöjd med dom allihop. Längtar tills jag får kompisen till raggsockan jag fick;-)
Igår var det fest hos Martina i Bollnäs. Vi var 10 tjejer och en Tom=) Jättetrevligt var det! Fick känna Helenas bebis också.
Sen bar det av till Folkan. Träffade jättemycket roligt folk, vissa hade man ju inte sett på flera år. På alla sätt och vis en riktig kanonkväll!

Nu borde jag dammsuga här hemma men hur kul är det? Eller så gör jag så att jag dammsuger lite snabbt och sen kan ägna resten av dagen till soffan innan det är dags att fara mot Järvsö senare ikväll.

1 kommentar:

stinch sa...

ja det var fantastiskt härligt. synd man inte hann med en bollnäsutgång bara ;)
fick du mitt mess+ vi var ju in på synsam men ingen anna och jag orka inte fråga efter dig eftersom det var så många som stod i kö till kassan.
kram