2008-12-05

Hädanefter är det munkavle på

Vi har många gånger fått ångra oss att vi pratat om vissa saker/kunder på jobbet. För det slår liksom aldrig fel, det står inte på så har vi dom inne hos oss. Det är nästan lite läskigt ibland.
En sån kund hade vi inne idag. Sjukt konstigt tycker jag.
Och idag när jag märkte att jag stod i en pöl på golvet inne på verkstan så var min första reaktion: "J****a Anne-Marie!" Hon nämnde senast i onsdags att det var länge sen vi haft översvämning.

Skönt med helg nu faktiskt! Känns som att sängen kommer locka mig tidigt ikväll, är väldigt trött. Ska pyssla och dona med julklappar i morgon. Det är den där superbra julklappen päronen ska få som jag ska ägna dagen åt. Ska även fixa med en annan sak som jag verkligen hoppas blir bra. Mer om den i morgon antagligen.

Inga kommentarer: