2008-12-09

Grattis till mig!

Jag, och halva Sveriges kvinnliga befolkning typ, har ju namnsdag idag!

Väntar på att spagettin ska bli klar... Spagetti med smör och grillkrydda blir dagens middag! Inte så pjåkigt egentligen.

Idag började Amanda på mitt jobb. Jättekul tycker vi alla att det är. Hon hade ju praktik hos oss förra året då hon gick samma utbildning som jag gick i Norrtälje.
Nu är jag inte yngst längre heller. Det enda som är negativt är att Marie inte kommer vara nåt mer hos oss=(

Idag "lämnade jag över" verkstan med varm hand till K så jag kunde ägna mig åt saker jag inte hunnit förrän nu, som varit på g sen i somras nån gång. Men sen gjorde jag ett litet "gästspel" när det var lunch. Det skulle jag nog gett fan i för det örsta och enda jag lyckades med var att förstöra en kunds båge. Så resten av dan höll jag mig undan.

1 kommentar:

stinch sa...

grattis grattis!!