2008-11-19

Premiär


Det är ju helt sjukt vad blödig jag är, börjar böla när jag kollar på Bonde söker fru och en liten nyfödd kalv reser sig för första gången.

Fick en ny Vagabond hem i brevlådan idag. Men jag törs nästan inte öppna den, finns ett reportage om jul i New York där... Man kan bli sjuk för mindre.

Var riktigt länge sen jag längtade så här mycket till julen som jag gör nu. Drack första julmusten för länge sen och idag var det glöggpremiär. Vi hade en flaska kvar från förra året på jobbet så det blev pepparkakor och glögg för min del på eftermiddagsfikat. Var så glöggsugen att jag inte kunde låta bli, även om det egentligen är mot mina principer att dricka det så tidigt.

Igår kom jag på att jag måste läsa Da Vinci koden NU! Åratals efter att alla andra läst den. Men nu är det så att jag vill läsa boken innan jag ser filmen igen och filmen går på tv på söndag. Alltså har jag lite bråttom. Inte hunnit så långt ännu... Men omöjligt är det inte. Jag har ju hela helgen på mig!

2 kommentarer:

Svorsken sa...

Ja har også drukkit gløgg...men bara en gång!:)
å julmust kommer med mor&far imorgen,det ær et måste før å øverleva førjulstiden i detta land utan denne must!
Lykke til me lesingen!

Unknown sa...

Ja man är korkad som började. Men nu hoppas jag på att jag klarar det här =))

Har Da Vinci koden hemma men jag tyckte den var jobbig att läsa så jag såg filmen istället *s*
Däremot sträck läste jag första boken "Änglar och demoner" Jag som INTE är en bokmänniska läste ut den på 3 dar =)

Kram