2008-11-11

Ont...

Idag är jag öm i ryggen kan jag lova. Men det känns ändå bra, den var nog väldans nödvändig den där massagen.
Hade svårt att somna igår så nu har jag gjort mitt bästa för att somna gott inatt, ny pyjamas med ekorrar på och renbäddad säng!
I morse mådde jag lite knepigt, när jag duschade blev jag illamående och helt klen, så jag var tvungen att lägga mig på sängen och vila en stund. Även sen jag klätt på mig var jag tvungen att lägga mig. Men jag åkte till jobbet och det var inga problem att jobba, mådde lite illa stundvis bara.
Ikväll har vi ätit makaroner (oddsen på det?) jag och Leah, makaronpudding för min del och vanliga kokta makaroner för Leah. Hon fick även lite korv. ¨
Behöver nog inte köpa kattmat till henne egentligen för hon äter ju hellre min mat.

Borde ha hört nåt från Sofie vid det här laget, hon är väl framme i Svolvaer nu. Om hon inte hade lika otur som mig med tågresan då förstås.

Inga kommentarer: