2008-11-17

Måndag... oftare än nån annan dag tror jag

Vad gjorde jag när jag kom hem från jobbet idag då? Jo jag ställde mig och bakade glödhoppor! Gött gött gött!
Men lite jobbigt ändå att kavla och grädda allihop. Tog ju definitivt längre tid än jag trott. Men det var det ändå värt. Var tvungen att svänga förbi päronen och låna en kruskavel, äger ingen sådan och jag har inte den blekaste var min normala kavel kan befinna sig. För en sådan äger jag minsann! Vuxenpoäng, kaching!

Annorlunda dag på jobbet idag på nåt vis. Förmiddagen var ganska lugn och vi fick en trevlig överraskning!
Dom två sista timmarna fick jag och Marie jobba på som två små mycket söta illrar. Varför måste allt folk komma samtidigt?

Nu ska jag gå och torka upp lite av all rågsikt som är utspritt över köket. Sen väntar sängen!

2 kommentarer:

stinch sa...

vad e glödhoppor för nåt skumt???

Svorsken sa...

Ja har ikke gått helt bananas ænnu,håller man seg ifrån bebis avd. så går det:)
Men lit til skall ja kjøpa,men tror man kommer få en hel del å + at dom væxer så fort. så skall prøve lægga pengarna på "viktigare"saker(læs tråkigare å ikke lika søta som klæder:)

Glødhoppor var føresten ikke igår man hørte noe om,tror ikke de finnes her:)