2008-11-29

Lite överdrivet va

Alltså, om jag nån gång skulle känna mig lite pinsam eller onormal så kan jag bara tänka på den skrikande tjejen som fick komma upp på scenen med Johan Palm på Idol igår. Då kommer den känslan gå över. Det var sjuuuukt pinsamt tycker jag.

På tal om Idol så tyckte jag faktiskt att Robin var bäst igår. Jag kan mycket möjligt vara den enda i hela Sverige som inte gillar Kevin.

Har fått upp alla adventsstjärnor och stakar hemma nu. Kanske kommer bilder senare, efter att jag städat och snyggat upp.

Var rätt lugnt på jobbet idag, lugnare än det brukar vara. Nån liten rusch hade vi men inte mer än så.
Nu är jag hungrig som en varg och ska fara till Hans-Jons. Större chans att hitta nåt att äta där hoppas jag.

2 kommentarer:

Svorsken sa...

Hittar du ingen mat på 30 så får du prova nr 5,der brukar det alltid finnas massa mat:)

stinch sa...

jag gillade ju heller inte kevin men gillar honom massa nu, tänk vad det kan ändras! jag o johan satt verkligen o asgarva åt den där lilltjejen, hahaha det var tvunderhållning på hög nivå! hon får nog en rolig skoldag imorrn...